Dacă nu sunteți complet mulțumit de achiziția dumneavoastră, aveți dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii, fără a fi necesară invocarea unui motiv, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
1 – Condiții Generale de Retur
1.1. Starea Produselor
- Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, neutilizate, nedeteriorate și în ambalajul original nedeteriorat.
- Toate accesoriile, manualele de utilizare și documentele care au însoțit produsul trebuie returnate împreună cu acesta.
1.2. Excepții de la Dreptul de Retur
- Conform Articolului 16 din OUG nr. 34/2014, dreptul de retragere nu se aplică în cazul produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau igienă și care au fost desigilate de consumator după livrare (exemplu: produse cosmetice, de îngrijire personală).
1.3. Costurile de Returnare
- Costurile directe aferente returnării produselor sunt suportate de Cumpărător, conform Articolului 14 alin. (2) din OUG nr. 34/2014.
1.4. Diminuarea Valorii Produselor
- Cumpărătorul este responsabil pentru minimizarea diminuării valorii produselor rezultată din manipularea neconformă a acestora, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Notă Informativă:
- C’BADO își rezervă dreptul de a diminua suma rambursată proporțional cu diminuarea valorii produselor, conform Articolului 14 alin. (3) din OUG nr. 34/2014.
2 – Procedura de Returnare a Produselor
2.1. Pregătirea Produsului / Produselor pentru Returnare
Asigurați-vă că produsul este ambalat corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
- Utilizați ambalajul original ori de câte ori este posibil.
- Includeți toate accesoriile și documentele care au însoțit produsul.
2.2. Completarea Formularului de Retur
2.2.1. Formular retur pentru utilizatorii cu cont de client
- Formularul de retur este disponibil în contul de client.
- Pentru a accesa și completa formularul, este necesar să fiți logat în contul de client.
- Completați toate câmpurile marcate cu *.
- Bifați caseta "Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform Politicii de Confidențialitate a magazinului și am citit și am înțeles Politica de Retur".
- Apăsați "Trimite Cerere".
2.2.2. Formular retur pentru utilizatorii fara cont de client
- Dacă la momentul plasării comenzii ați optat pentru "Doresc comanda fără cont de client", trebuie să solicitați formularul de retur la adresa de email contact@cbado.ro.
Exemplu:
- Subiect email: Formular Retur.
- Email body: Vă rog să îmi trimiteți formularul pentru retur.
2.3. Expedierea Returului
- Expediați coletul la adresa Strada Becaței, Nr. 4, Bl. R4, Sc. C, Ap. 112, Bucuresti, Sector 3, 032413, Destinatar: C'BADO SRL
- Vă rugăm să utilizați un serviciu de curierat care oferă posibilitatea de urmărire a coletului.
- Costurile de expediere a returului sunt suportate de către Cumpărător.
3 – Procesarea Returului și Rambursarea
3.1. Verificarea Produselor
- După primirea coletului, produsele vor fi inspectate pentru a verifica îndeplinirea condițiilor de retur.
- Dacă produsele prezintă semne de deteriorare sau utilizare, ne rezervăm dreptul de a diminua / refuza rambursarea sumei.
3.2. Aprobarea Returului
- Veți fi notificat prin e-mail cu privire la aprobarea sau respingerea returului în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor returnate.
3.3. Rambursarea Sumei
- Dacă returul este aprobat, vă vom rambursa suma plătită pentru produs / produse, inclusiv costurile inițiale de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către dumneavoastră a unui alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi).
- Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată la tranzacția inițială, exceptând cazul în care ați convenit în mod expres o altă modalitate.
Notă Informativă:
În cazul plăților efectuate prin ramburs la livrare, rambursarea se va face prin transfer bancar în contul indicat de dumneavoastră. Vă rugăm să furnizați detaliile bancare necesare (nume titular cont, IBAN, nume bancă).
4 - Contact
Pentru orice întrebări sau solicitări, ne puteți contacta la:
- E-mail: contact@cbado.ro
- Telefon: 0757 558 840